Doprava a platba
Druhy platby :
Hotově
- zboží si můžete zakoupit na prodejních místech, kde platíte hotově při převzetí zboží. Ceny na prodejně se mohou lišit od internetového obchodu. Slevy a akce neplatí na prodejních místech, ale pouze v internetovém obchodě. Prodejní místa najdete ve složce Kontakty
- zboží si můžete nechat poslat Českou poštou na dobírku, kde platíte hotově při převzetí zboží
Platba předem na účet
- platí se předem na bankovní účet prodávajícího č.ú. 2200249774 / 2010. Zboží se expeduje po připsání částky na účet. Informace pro platbu obdrží kupující na kontaktní email uvedený při objednávce většinou do 24hodin. Úhradu provede zákazník na účet dodavatele a jako variabilní symbol platby použije zákazník číslo jím uskutečněné objednávky. Při platbě na účet platí kupující veškeré poplatky s převodem spojené. Při platbách ze zahraničí musí kupující zvolit výlohy OUR (výlohy platí příkazce).
Česká pošta: Dobírka - Doporučená zásilka ( jen ČR )
Česká pošta garantuje doručení do tří pracovních dnů od podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.
Informace k doručení zásilky:
- nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště
- výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu
- můžete požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den
Pokud délka zásilky přesáhne 50cm, šířku 35cm a tloušťku 5cm, pak zásilka bude poslána jako doporučený balíček.
Ceny za jednotlivé druhy přepravy ( jen ČR )
- dobírka :
Výše objednávky | Česká pošta | Česká pošta |
0 – 1999 kč | 125kč |
|
od 2000 kč | zdarma | zdarma |
- platba předem na účet :
Výše objednávky | Česká pošta | Česká pošta |
0 – 1999 kč | 55 kč |
|
od 2000 kč | zdarma | zdarma |
Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby
Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí poškozené zásilky. Poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu. Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 3 dnů zaslat poštou nebo e-mailem prodávajícímu. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.